- گپ موشکی ، تا کی باید به خداوندان ساکن کوه المپ پاسخ دهیم؟
- با نوت 8 چشمک زن خود چه کنیم؟
- صبر کنید، اکنون زمان پخش کردن حلوای انقلاب اسلامی نیست❗️
- ثواب از جیب مردم؟!
- در ستایش یک اقدام زیبا
- راهی که احمدی نژاد تمام نکرد
- وحدت با اینها هرگزu200d!
- godfather!
- اشک های آوینی از آزارهای "زم" و وزارت ارشاد هاشمی یادم نمی رود
- پیامبری لجباز درمیان کفار بیگناه!
