وقتی برای اولین بار با مشکل اعصاب خوردن چشمک زدن تبلتم مواجه شدم گفتم شاید یه مشکل نرم افزاری باشه، سریع مثل همه رفتم تو نت سرچ کردم تا ببینم آیا تنها بدبخت مبتلا به این مساله منم یا بقیه هم درگیر شدن؟
با سرچ کردن دیدم که چه خبره! کلی آدم دیگه مثل من تو سایت ها مشغول فحش و فضیحت دادن به نوت 8 و باعث و بانی ش هستن و گلایه میکنن از چشمک زدن و پرش آنتن و خاموش شدن های ناگهانی این تبلت. در بین کامنت ها یه چیز نظرم رو جلب کرد، چند نفر گفته بودن مشکل این تبلت از سوکت اون هستش
این شد که رفتم دنبال کشف(!) معمای سوکت. بالاخره با گشتن های فراوان فهمیدم باید چیکار کنم،الان که این پست رو می نویسم (15 فروردین 95)دو هفته س که با این روشی که در ادامه می نویسم تبلتم درست شده و بدون هیچ گونه ایرادی به راحتی کار می کنه حتی روزی 4 ساعت باهاش آسفالت بازی می کنم و به راحتی جواب میده.
مشکل من اینجوری حل شد که درب تبلت رو باز کردم، سوکت باطری رو یافته و یه بار فقط در آورده و سر جاش زدم! همین
اما چطوری این کار رو کردم؟ در ادامه تصویری ببینید (منبع عکس ها سایت مهارت های فنی هستش)
مرحله ۱
قلم S-Pen را جدا کنید.
کارت حافظه ی Micro-SD را جدا کنید.

مرحله ۲
به دقت با ابزاری پلاستیکی، از جایی که قلم S-Pen قرار داشت شروع کنید به بالا آوردن گوشه دستگاه

مرحله ۳
ابزار پلاستیکی را به دقت بالا آورید و آن را طول دستگاه حرکت دهید تا قاب پشت کامل از دستگاه جدا شود.

توجه
تقریبا هر ۲ سانتی متر یک چفت وجود دارد، در حالیکه دارید قاب پشت را باز می کنید باید صدای باز شدن این چفت ها را بشنوید. مواظب هم باشید که در تبلت نشکنه، با حوصله این کار رو انجام بدین
بعد از این که در تبلت رو باز کردید یه سوکت سفید کنار باطری هستش که باید با دقت به سمت بالا بکشیدش تا در بیاد، یه کم خود سوکت و زیرش رو تمیز کنید بعد بزنید سرجاش.

تبلت شما درست شد!
پ.ن:
1- اگر دوباره تبلتم دچار مشکل قبلی شد در همین پست می نویسم
2- تجربیاتتون در این مورد رو با بقیه هم در اشتراک بذارید شاید به کار دیگرون هم اومد
تجربه ای از نوع اینسپشن!...
ما را در سایت تجربه ای از نوع اینسپشن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 8:17